Ikizdeniz benim de erken doğum riskim var inşallah vakti zamanını bekler bebeğim ama hiç birşey almayı düşünmüyorum beşik bile erken doğarsa zaten eve gelene kadar herşey 1 günde alınır diye düşünüyorum kuvezde olursa zaten kıyafete filanda ihtiyacı yok.durumu iyi olursa çıkmasına yakın iki üç parça bişey alırım eve gelince 1 günde gider alırım aklımdan öyle geçiyor tabi ne yaşayıp ne göreceğiz bilinmez