OzgeSahin2 siz sordunuz mu peki nst neden 38′de yapıyorsunuz diye? Yani sancıyı hissetmesek dahi nstde çıkıyor ve erken doğum riski oluşabiliyor şaşırdım açıkçası 38′de ilk kez yapılacak olmasına😳 ben 34′ten beri düzenli giriyorum her hafta, 37 oldum şimdi yarın tekrar giricem muayene olmadan önce onu çektirip öyle giriyorum doktora. Çatı 38′de yapması normal ama nst bilemedim