ilkeralazmom Arkadaşlar merhaba ben 7 haftalık hamileyim henüz öğrenmeden önce de kasık ve karın ağrım vardı öğrendikten sonra da hala devam ediyor. Bu karın ağrısını ne zamana kadar çekiyoruz ? Sizin ne zaman geçti ?
Nuray23 ilkeralazmom 2.trimestere kadar surer 😊 2.trimester mukemmel geciyor. 3.de baska agrilar basliyor kasik ve karin agrisida dahil😊😊 insallah rahat guzel bi hamilelik gecirirsiniz.
Merve-1109 Ben şuan 6+5 im ilk haftalar vardı hemde yanında bel ağrısı vardı 6. Haftaya girdikten sonra kayboldu belirtiler sadece dokununca göğüsler acıyor birde beyaz akıntım var canım başka bişi yok
Merve-1109 ilkeralazmom evet atletim deyince canım acıyordu çok fena şimdilerde biraz daha azaldı gibi çok şükür