OzgeSahin2 herkes tombik bebek mi doğuracakmış millete ne sağlıklı olsun da zaten doğunca kiloyu daha hızlı alırlar, ben neler yemiyorum ki her gün muz, yumurta, kaşar, badem, süt, meyve falan ama benim de karın çevresi geriden geliyor bünye meselesi tombiş olmayacak demek ki bir de çocuk kilolu olunca mı sağlıklı oluyor sanki eski kafaların boş konuşması