Drnzgn 38. Haftada normal doğum yaptım, bebğim 3010 gr doğdu kolay bir doğum oldu 5 cm e kadar asla sancı hissetmedim ondan sonra geldi sancım geçmeyen bel ağrısı ve kasık ağrısı oluyo regl olucakmışsınız gibi sonradan şiddetleniyo nişanım ve suyum gelmedi doktorum kendi patlattı suyumu