[silindi] ilk gebelikte 24.haftaya kdar cok normal benm de ilk 22.haftalarda hissetmistm ama o da gece yatarken sadece 2 pit olarak gun icinde hic bir defa bile hissetmedim. 28.haftada gun icinde de biraz biraz hissetmeye basladim. 34.haftama geliyorum hala cok kuvvetli degil gece uykumdan uyanmiyorum mesela gun icinde hissediyorum cok ama oyle canimi yakicak gibi degil. Bebegin gelisimi falan da cok normal herhangi bir gerilik soz konusu degil ama karin kaslariniz, aldiginiz kilo vs bir suru etken var hissetmek icin. Herkesin hamileligi kendine has bebeginizde bir sey yoktur hic endise etmeyin 🌸