Kızlar son 2-3 gündür çok yorgun ve halsiz hissediyorum bacaklarım sürekli ağrıyor hiçbi iş yapamıyorum iki adım yürüsem iki saat uzanmam gerekiyor temizlik falan zaten hiç elim varmıyor var mı bunu yaşayanlar ya bundan sonra doğuma kadar böyle mi olacak yoksaaa 🥺 bide normal doğum istediğim için şimdiye kadar yürüyüşlerimi pilatesimi falan yapıyordum ama şimdi kolumu kaldırasım bile yok 🤷🏻♀️