Canım ben yıllardır kullanırım ve 36 haftalık hamileyim 10 gündür kullanmaya başladım evet çoğu kan ilacı kabızlık uyku vs.yan etkiler yapar sen bide yemekten 2 saat sonra kullanmayı dene ben aç karnına içince bana da iyi gelmedi doktorum da kahvaltıdan 2 saat sonra iç dedi ve ben günde 2 defa kullanmak zorundayım gün içinde arada kuru erik ve kura kayısı yiyorum ki kabızlık falan yapmasın diye ya kahvaltıdan 1 saat önce kullan diyorlar yada 2 saat sonra ve kahvaltıdan 1 saat önce içerden süt ce süt ürünleri tüketmemen gerek bu 1 saat içinde aynı şekilde kahvaltıdan 2 saat sonra kullanırsanda 2 saat süt ve süt ürünlerini tüketme çünkü ilacın hiç bir faydası olmaz