Anne88 valla bence bunlar kişiden kisie dgisen olgular ya. Tatli yersen erkek eksi yersen kiz karnin yayginsa kiz sivriyse erkek anne guzellesirse erkek cirkinlesirse kiz falan diyolar ben deli gibi hala hazirda tatli yiyoruk bigazim yaniyo ama hala tatli yiyorum limon haric eksi seylerden tiksindim resmen. Karnim one dogru sivri hic yanlara yayilmadi. Suratımdan sivilce eksik olmaz mi dogurmama 20 25 gun kaldi 1 tane bile cikmadi sivilce😀😀 ve bebisimin cinsiyeti kiz😀😀