Yagmur_C Mlygkmngl benim de gece bazen sancım oluyor ama çok değil bugün nstye girdim 60-100 arası sancı çıktı hiçbişey hissetmiyordum ama 😕 rahim ağzım da kısalmış doğum yaklaşıyor dedi 37+2 yim 40 ı beklemez dedi korktum kilosu da 2940 gram ortalamanın altı dedi iyice moralimi bozdu 🤷🏻♀️
Helly_3212 Var canım benim var ahaaa da ben 🤦🏽♀️ Sancım çok. Bazen kasıktan bazen belimden vuruyor. Doktorum ay sancıları dedi normalmiş.
esraadsoyy Bende aynı sekilde yorgun ve sürekli uyuyasim geliyo belim aşırı derecede agriyo ve geceleri donemiyorum.neyseki çantayı ve evin temizliğini halletmiştim o yönden rahatım😊🤗😁
gizemsbsl 36.haftadayım sancım yok ama çok halsizim yorgunum ve bebek hareketleri azaldı tedirginim takip etmeye çalışıyorum Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Genc_anne2021 Halide_zehra 33. Haftada döndü benim bebeğim ama bazı bebekler son haftada son anda bile dönüyormuş bazen doğuma kadar döner belki içini ferah tut 😉🤗