_eylul09 Hayalbebek Bende bugün tam 40 oldum. Sabahtan beri sancım var ama düzensiz. Doğum sancısı mi başka bişey mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
istanbul3434 Hayalbebek 39+5 sanci sifir, bel fitigi yuzunden yatak istirahatindeyim yuruyus yapmam bile yasak. Yata yata gelir mi sizce bu karpuz? :(
Momm29 Hayalbebek bugun 40+ 0 gelmiyorduu 😂 agri sanci en ufak belirti yok cuma kontrol var bakalim nolur
Senmerve Hayalbebek 41 e kadar yolu var sıkıntı yapmayın 41+0 ken fitil ve suni sancıyla doğum yaptım ilk çocuğumda
Ezgicengiz 40 haftalık olduk hala gelen yok canım. Kontrolümüz vardı bugün, cuma tekrar gidecem hala gelmezse pazartesi yatış yapılacak o zaman tekrar doğum şeklini konuşacağız doktorumla
Ezgicengiz Hayalbebek hadi hayırlısı olurda doğuma gireniniz olursa bize de dua edin gelsin artık karpuzlar 😁
istanbul3434 Hayalbebek simdi post actim aksam 7den beri ilk defa kasilmalarim var cok saskinim. Acaba yalanci mi onu anlamaya calisiyorum bebek toplaniyor sertlesiyor sonra birkac dk normal tekme atiyor sonra tekrar sertlesiyor. 4-5 saattir 1 saniye durmadi. Agrim adet sancim falan yok ama. Bilen yorum yaparsa sevinirim.
Hayalbebek Bahriye_murat benim de sabah kontrolüm var ara ara sancı var ama doğuracak kadar degil bence haberleşelim yarın
Bahriye_murat Olur inşallah buradan haber verin muayene olduktan sonra☺️ burada çok kar yağıyor kesintisiz. İnşallah gidebilirim sabah doktora🥺
Hayalbebek Bahriye_murat tabiki yarın burdan yazarım süpriz bi durum olmazsa gece 😁 allah yardım etsin tüm hamilelere 🙏🙏