ilkimilkim Canım seni üzmek istemem ama aynısı benim başıma da geldi sonuç boş gebelikti😔 Hatta doktora ısrarla belki sonra gözükür dedim doktor bana Eğer bebek olsaydı kalp atışı duymasaydık bir umut vardı dedi ama kesenin içinde bebek de yoktu alttan muayenede gözükmesi lazım orda da gözükmüyor o yüzden imkansız dedi ihtimal yok dedi. Başka doktorlara da gittim onlarda aynısını söyledi Kürtaj oldum. 8 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 5 aylık hamileyim üzülme Allah yine nasip eder inşallah