Merhaba arkadaşlar, benim ilk gebeligimde bebegimin kalbi 7. haftasında durdu ve hamileliğim küretaj ile sonuçlandı. Aradan 1 adet dönemi adetle geçti. Küretajdan yaklaşık iki buçuk ay sonra tekrar gebelik oluşmuş ama onu da cok erkenken kanamam olunca fark ettim. Kanamam adet döneminden önceydi. Üst üste gebelik kaybı yaşayan anne adayları var mı acaba? Daha sonraki gebelikleri sağlıklı sekilde devam eden arkadaşlar var mı ?