Merhaba güzel anneler,
ben hamileliğim 15 haftasındayım bugün kanamam oldu. Hastaneye gittim plasentada biraz kopuk var. Yat hiç kalma ayağa dedi ve ilaç verdiler gönderdiler. Böyle bi durumla karşılan yada duyan oldu mu nolur bana yardım edin. Yurtdışındanım ben fazla anlamıyorum da. Nolur bana yardımcı olur musunuz???