Bugün doktordan çıktım ağlaya ağlaya kromozomlarımda anomali varmış 4-6 ıncı kromozomum yer değiştirmiş doktor çocuğunuzun sağlıklı olması %30 ihtimal dedi hamile kaldığınızda sürekli takip edilicek dedi başka bir yol olarakta pgt tüp bebek önerdi 2 düşüğüm var sanırım tüp bebek yaptırmak zorundayım bu şekilde tüp bebek yaptıran ve evlat sahibi olanlar varmı nolur bana umut olun…