Leylaalin merhaba ben sade kontrole bi kez gitmiştim ilgisi alakası çok iyiydi senih beyin ama ben markaside doğum yaptım arkadaşım semihte spinal sezeryan olmuştu o çok memnundu banada o önermişti zaten doktoru kız 3 gün ayağa kalmıştı valla tabi kişiden kişiye değişiyo