Ben Prof Dr.Özlem Evliyaoğlu Bozkurt’a gidiyorum 1.5 yıldır önce ameliyatımı yaptı arkasından hamile kaldım gebelik takibimi yaptı zaman zaman kendi polikliniğinde zaman zaman bir üst cihaz bulunan başka poliklinikte baktı bebeğime fotoğraf nezaman istesem verdi. 38+4 olduk kısmetse doğumumuza takip edecek inşallah.