Merhaba kızlar arkadaşımın adet günü geçmişti geçen perşembe kan verdi sağlık ocağında beta hcg 289 çıktı ikimiz beraber siteden öğrendik. Ve bugün arkadaşım keseyi görmek için doktora gitti doktor bakmış keseyi goremeyince tekrar kan tahlili istemiş bugün çıkan beta hcg 357 çıkmış doktor dış gebelik olabilir demiş sizce dış gebelikse nasıl bir yol izlenir bu arada arkadaşımın kanaması veya lekelenmesi yok suan