alparslaninannesiiiii 16. Haftada geçirdim , sadece parol kullandım ve kan sulandırıcı iğne oksapar kullandım 20 tane . Bebekte bir sorun yok . 26. Haftamız bitiyor. Allah şifa versin canım . Eşim normal ilaçları kullandı ben sadece bunlarla onunla aynı süreçte iyileştim . Biraz kronik yorgunluk çekersin geçince ama o da 1 aya geçiyor 🥰🙏🏻