acabakim Selam kızlar bugün 8 haftalik olduk. Tam beyaz olmayan hafif sarımsı mat bir akıntım oldu sizce normal mi? Kokusuz ve ağrı vs yok. Sadece rengi tam beyaz değil hafif sarımsı. Daha önce yaşayan ya da bu konuda bilgisi olan var mı endişe etmeli miyim