Gokcenur06 bu haftalarda olan annişler ne durumdasınız hareketlenme büyüme bulantı gelin konuşalım❤🌺🌸💕
babyandmommy Gokcenur06 15+4 😍 ara ara midem bulanıyor ama şuanlık geçti sayılır. bu aralar kaşıntım arttı 🤦🏼♀️
Eegurefeoglu Gokcenur06 15+1 bulantılarım çok şükür tamamen geçti ama bel ağrıları sırt ağrıları bacak ağrıları ah ah napsam bitmiyor 😂 yaşlı teyzeler gibiyim çok da az kilo aldım aslında ama yattığım yerden zorla kalkıyorum artık
nurdane3504 Gokcenur06 ben 18+6yim hamile değil gibiyim ne bulantı ne kusma ne bir belirti maşallah diyeyim de kendime 😄😅
Nurgullmom Eegurefeoglu Bizde 15+1 olduk bel ve kalça agrisından takılmasından hicbisey yapamıuorum sizinde öylemii
nurdane3504 Gokcenur06 yani çok az var şu anda yandan aynada bakınca görünüyor ama sanırım 20den sonra iyice büyümeye başlar 😄
Gokcenur06 Dilek0809 hep hep kapısında yatar olduk hareketlenme yokmu hiç kimsede Dilek0809 UFyldz nurdane3504 Balbocegim @
UFyldz 15+1 iz bulantı kusmam olmam olmadı cok şükür sadece bazı yemeklerden tiksinmem oldu o kadar karnım cok az büyüdü sankii😊🥰🤰 bende öyle valla hemen büyüsün istiyorum
Dilek0809 Gokcenur06 16+0 bel ağrısı, kasık ağrısı, baskı ve tuvalette yatmak dışında bir sıkıntım yok😬 yine de şükür
Nurgullmom Gokcenur06 Benimki hafif hafif hareketlenmeye basladi arada pıt pıt hareketlerinu hissediyorumm. Bide bisey farkettim su içemedigim günler hareket etmiyo çok su içince baslıyo hareketlenmeye
Eegurefeoglu Nurgullmom ay evet oturduğum yerden zor kalkıyorum destek almadan kalkamaz oldum sonlarda nasıl olucaz bilmiyorum :(())
Nurgullmom Eegurefeoglu doktorunuza danıştınizmii ben bu sefer gittigimde söylicem artık çünkü normal gelmiyo bana dediginiz gibi son aylarda napıcaz 🥴 sonuçta doğum kolay geçsin diye hareketli olmamiz lazim ama ben sadece bulasiklari toplayınca bile bel ağrısından gece dönemiyorum sağa sola 😏
Eegurefeoglu Nurgullmom bende aynıyım geçen hafta söylemiştim dayanılmaz oluyor diye önümüzdeki hafta randevumuz var kalsiyum magnezyum eksikliğin olabilir demişti vitamin yüklemesi yapabilir kan vericem galiba
Zeytingoz 15+6 olduk çok şükür🙏Bende sol kalça we bacak ağrısı war sık sık nedendir bilmiyorum🤷🏼♀️Birde dün sabah dudağımda uçuk çıktı 🤷🏼♀️ Bulantılarım geçti allahtan😂koku hassasiyeti ara ara geliyor 🙈