Buraya her girdiğimde acaba bende kendi doğum hikayemi paylaşabilir miyim diyordum şükür ki oldu . Evet kızlar doğumdan korkana stres yapanlara moral olur belki benim hikayem … 2021 yılbaşı gecesinden sonra sürekli tansiyon yükselişi yaşadım doktor kontrolünde sürekli ölçüm yapıyordum . 6 ocakta kontrolüm vardı hastaneye gittim ve tansiyon gene yüksek üzücü bir yanı da bebeğim gelişimi çok fazla olmamıştı doktorum gebelik zehirlenmesi yaşamamam adına doğum 20 gün önceye çekti ve 37+2 de hastaneye yatışım başladı kendim normal doğum istiyordum doktorum da suni sancı veririz açılma olursa 48 saat içinde doğum yaparsın demişti önümde uzun bir süreç var sanıyordum meğer işin rengi farklıymış 😂 covid sebebiyle sancımı doğumhanede çekecektim belki 3 saat belki 48 saat kalkacaktım tek başımaydım saat 3 gibi doğumhanede girdim neyse ebe muayene mi yaptı meğer 3 cm açılma varmış bnm ben bel agrısı kaşık agrısı yaşıyordum ama bel fıtığı oldugu için hangisinin agrısı ayırt edemiyordum . Önce ebe suyumu patlattı ardından bebeği hareketlendirmek için serum taktılar bana (ben onu suni sancı sanıyorum sonradan öğrendim vitamin serum olduğunu )nst bağlandım düzenli şekilde sancılar geliyor ben artık dayanamaz duruma gelmiştim ebe muayene etmek istedi baktı meğer daha 1 saat anca olmuş ve bnm açılma 6 cm ulaşmıştı çok iyi gittiğimi bundan sonrasında sürekli ıkınmam gerektiğini söyledi. Derin nefes alarak sancı geldikçe ıkındım bu Arada suni sancı takılmıştı tabi bana kalan 3-4 cm açılma da 40 dk içinde oldu ve 23 dk doğum yaptım dikişler vs derken doğumhanede toplam 2.5 saat kaldım sonrası biraz hüsran bebeğim 37 geldiği için emme refleksi yoktu solunu da sıkıntı vardı o gece bir kere mama verildi benim de sütüm yoktu 9 gün yoğun bakımda kaldı ve şu an 40 mız çıktı kucağımda uyuyor sakın ha korkmayın gerçekten istiyorsanız inanın başarabilirsiniz . Ben doğum sonrasında tektim yanımdaki herkes çalıştığı için şuan sütüm yok denecek kadar az ama rabbim sabrını da veriyor umarım endişeli anneleri biraz olsun bnm hikayem rahatlatır 😂😂