Merhaba bugün 50gr şeker yüklemesi yaptırdım. Açlık 80 çıktı şeker yüklemesi sonrası 145 çıktı. 140 olması lazımmış en fazla. Doktorum 1 hafta diyet yap sonra tekrar açlık tokluk şekerine bakalım dedi. Tahlili devlet hastanesinde yaptırdım doktorumla telefonda görüştüm. Daha önce diyet yapanlar nelere dikkat ettiniz? meyve şekeri çok etkiler mi?