Duygusuz bu doktorla alakalı burda bi arkadaş geçen hafta doğum hikayesini yazmıştı çok ilgiliymiş kendisi taa ki doğuma gelene kadar kızı çok üzmüş yıpratmış doğum esnasında asla dediklerini yerine getirmemiş umursamamış bile anlaştıkları gibi olmamış hiç birşey doğum için anlaşma yapılıyor biliyorsunuz onlarda konuşmuşlar erkek olmıcak kesinlikle filan diye kızı iki tane erkeğin eline bırakmış filan kız çok zor ve üzülerek doğum yapmış o arkadaşın adını hatırlasam etiketlerdim hatta kendisi anlatırdı bence sizlerde dikkatli olun herşeyiyle konuşulduğu halde doğumda yarı yolda bırakmış kızı