Nurigizem böyle bir olay yaşayan var mı arkadaşlar sonrasında kalp atışını duydunuz mu gebelik düşük ile mi sonuçlandı.
sumeyye60 Nurigizem Normal bir durum, canınızı sıkmayın. 6.haftada sadece kese görünmüştü. 7+4′te kalp atışını duymuştuk. Şu an 34+2 olduk bile 🤰🏻
Ravzamuhammed Nurigizem 8+3te kalp atışını duymuştuk hemen aldrmayn burda bi arkdş ta 6 hafta da duymaynca kürtaj olmş bekleyn 8 haftaya kdr inşallah hayrlsyla duyarsnz
Rana-10 Nurigizem 6+2de sadece kese göründü bugün 7+6 kalp atışını duyduk normaldir telaş etmeyin genelde 7. Haftadan itibaren duyuluyor
sumeyye60 Nurigizem O da nasıl bir doktor hemen kürtaj demiş. Bazılarında insani duygular körelmiş. 🙄
Smanrsmsk61 Nurigizem 6 haftalıkken kese anca görüldü 7 haftalıkkende kalp atışlarını aldık arkadaşlara katılıyorum 7-10 haftalar arası kalp atışı alınabilir kürtaj düşünülmemeli şuan sizin duymamanız normal
AngeL- Nurigizem bende 7. Haftamda duydum ama bebeğimin gelişimi önceki haftalara göre yavaşlamış napmam gerek bilmiyorum 😔