Herkese merhaba arkadaslar..
Fetal dna firmalari doktorlarla anlasmali olabiliyolar. Ilac firmasi gibi dusunun. Benim doktorum calistigi firmayi soyledi ama siz hangisine isterseniz ona yaptirin dedi. Bende farkli bi yere yaptirdm. Kimi kore ye kimi abd ye kimi almanyaya gonderiyor. Rakami da size hangisi uygunsa ondan tercih edin ve tabiki guvenilirligini de. Benim bundan once down hikayem oldugu icin 11. Haftada yaptirdim cok sukur temiz geldi, stres cabasi 15 gun gecmedi ama gelince de bi rahatlama oldu bir de detayli da cok stres oldum hepsi iyi cikti sukur. Darisi yaptiracaklarin basina insallah..