Oslemserbestt Fatma098 4 gündür kulanıyorum igneyi yaptıgım yer kan topluyor benmı yanlış yapıorum igneyi yoksa böylemi olucak 9 ay böle olursa göbegım kırmızı kırmızı nokta olur heryeri 🤣
Fatma098 Oslemserbestt sonradan artık yapmayı öğrenirsin canım doğru teknikleri kulansan kan olmaz bemdr ilk 4 ay öyke oluyordu artık öyle olmuyor
Oslemserbestt bebisini-bekliyor cnm bi sorum daha olucak sana ben oksaparını göbekten vuruyorum ya igneyi soktugum yer sonradan kırmızı nokta olarak kalıyor kan topluo yanı sendede ölemi oluyor yoksa benmı yanlış vuruyorum acaba
bebisini-bekliyor Oslemserbestt yok yanlıslıktan deil canm bende de arada ur gibi sertlik morarma kırmızı nokta Hepsi oluyor normalmiş ☺️