Kızlar öncelikle merhaba 9+3 haftalık gebeyim 8+5 ken gittik doktora kalp atışını duyduk allaha şükürler olsun ama doktorum ufak bi kistin var dedi ama endişe etmene gerek yok dedi bu nedir böyle bi durum yaşayan oldumu bebeğe bi zararı olurmu korkuyorun tedirginim 😢😔😫