babymom-
Benim de boyum 1,57
Oğlum 30+1′de 1781 gramdı 🤰🏻
Şekerim yok, normal besleniyorum. Yapacak bir şey yok önemli olan sağlıklı bir şekilde doğum gerçekleştirmek. 🤷🏻♀️ Kafanıza takmamalısınız. Hayırlısını dileyin. Normal doğum yapıp da çok zor iyileşen de var 🤷🏻♀️