Çok zorluklardan geçtik ve hala geçiyoruz hamilelik dönemim zorluyo biz eşimle çok güçlü bi kızımız olduğunu düşünüyoruz her şeye rağmen bize tutunuyor ve doğunca ışık olcak umut olacak bize diye
"“GÜNEŞ”" ismini düşündüm ben eşimde çok beğendi ama çevremizdekiler şimdi den yok ay yıldız falan diyo 😒 Sizce nasıl bi isim yanına bi isim yakıştıran olursada düşünürüm🥰