Ekinci-ada12
Benim 188 mi 200küsür mü ne cıkmıstı. Sonra diyet dedi doktor. Tabi ben yapmadım.😅 İlerleyen haftalarda bir zorlandım şekerim bir fırladı yemem içmem zehir oldu. Sonra kendi doğum doktorum ve dahiliyeci kızdı haklı olarak. Hemen diyete başladım. Bişey söylem mi diyet sayesınde hamılelıgımde kılomalmadım. Ve bebeğimde hep haftasına göre gidiyor. Resmen o şeker sizi diyete itiyor. Şimdi 38 hafta olduk. Diyeti cok uygulama gerek kalmıyor. Ekmeği pirinci makarnayı kestim. Ara ara yiyorım. Kesinlikle diyeti uygulayın. O zaman şekeriniz düzeliyor. Ve cidden şeker oranı gebelikte cok ciddi bişey. Geçmiş olsun ☺️