17 haftlk gebeyim. ALLAH ISTEYEN HER KESE NASIP ETSIN.AMIN.
2 gun once kanimda cokk pihtilasma ciktiive d vitamini cokk cok dusuk 7 cikti..
Bugun verdiyim tahlilde ise..
D vitamini 30 cikti… (2 gun oncesi tahlilim 7 cikmisti)
Kanda pihtilasma cikmadi ..206 cikti yani..( 2 gun oncesi tahlilim 407 cok riskli cikti)
Hangisi inanyim bilmiyorum….
Dr hic bir sey yazmadi pihtilasma fln soylediki yok.. kanda pihtilasma yoktu… yazmiyorumm.
Belki ilk verdiyim dogruysaa. Hep ilk verdiyimde hep vermisimmmm hicbizamanbeni yaniltmamisss…kimsese yalan fln soylememis