Eliff322 Merhaba kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım şu an 7 haftalık kalp atışını duyduk Cuma günü ama doktorum kese gelişmemiş dedi sonrasında düzelen var mı ayın 5 inde kontrolüm var ama korkuyorum birşey olur diye
co2041 Eliff322 benim 2 hafta önce kesenin boyutu küçük adet tarihiyle uyuşmuyo demişti doktorum ama bugün gittim haftasını yakalamış. İçini ferah tut inşallah güzel sonuçlar alırsın