Feride34 7.ayımdayım kızlar nomalde ayda 1 gidiyordum doktorum 3 hafta sonra gel dedi sizin kaçıncı haftalarda değişti erken çagırmalar?
Ayseege6156 Feride34 valla canım ben 30 dan sonra 2 haftada 1 gittim 2 gün sonra doğum var son haftama geldim ama 36 dan beri sürekli gidiyorum yalancı sancılarım var açılmam var filan son zamanlarda sık gidiliyor
ilkcan64 Feride34 canım bana da 3 haftada 1 dedi merak etme duyunu galan kontrol etmek için çağırıyor 😊
Feride34 Ayseege6156 hadi ya inşallah sag salim kucagınıza alırsınız bebişinizi😍bende dedim acaba beni erken mi çağırmaya başladı😂😂
Ayseege6156 Feride34 yok canım çok normal artık çağırması son zamanlarda sık gidiliyor ben birazda eşim panik ondan çıkamadık hastahaneden 😅😅 amin allah razı olsun darısı size inşallah 🌸🤗
Serendipity Feride34 bilmiyorum haftada bir dedi en son ama sancilariniza ve acilmaniza gore degisebilir durum belki 🤷🏻♀️
Emel61 36 haftadan sonra iki haftada bir gidiyorum şuan 38 haftadayım haftaya kontorul var henüz sancı açılma yok zaten haftaya kadar normal doğum olmaz sa sezeryan olacak oda 1 ve ya iki marta geliyor