Kizlar 35+4 haftaligim sancim vardi biraz.Afedersiniz silindikce cok hafif sekilde kahverengimsilik vardi pecetede.ama cok hafif yani yogunlugu yoktu.Dogumun isareti mi acaba?🙄Bide neredeyse hergün yalanci sancilarim ve kasik agrilarim oluyo siddetli sekilde normal mi?