Ozge5500 benim ultrasonda görmüştü doktorum perde olduğunu 16 haftalıgız başta bende çok korkmuştum ama bir sürü yazı okudum perde olupta sağlıklı ve zamanında doğup yapan hatta perde olduğunu doğumdan sonra öğrenenleri bile duydum.bebek büyüdükçe kese perdeyi ittirir demişti bana doktorum insallah sağlıklı bı şekilde zamanında alırız kucağımıza miniklerimizi 🌸