Korkmayın o haftalarda az olabiliyor ben o zaman günde bir iki kez hissediyordum korkup sağlık ocağına gidiyordum kalp atışını dinleyip rahatlıyordum hemşire kızıyordu artık korkma diye şimdi 36.haftadayım yine az bence bazı bebekler çok uykucu ☺️ tatlı yiyip soluna yat bebeğini takip et 2 saat boyunca sıkıntı olmaz Allahın izniyle