Kizlar kahvaltıda hangi sucuğu kullanıyorsunuz ?
Mommannebrc kasap sucuğu yaptırıyoruz canım marketse cumhuriyet cok nadir market alırız ama
Mommannebrc biz torku kullanıyoruz canım umarım sağlıklıdır😛
Mommannebrc biz de bildiğimiz bi kasapa yaptırıyoruz canım 2 yıldır hazır sucuk almıyoruz
Mommannebrc malesef kasap sucukları ağır kokuyor bana torku kullanıyorum, 😒
Mommannebrc kasap sucuğu oda canımız isterse sürekli tüketmiyoruz
Bana sa kasap sucuğu ağır geliyor en güzeli cumhuriyet sonra da Torku
Teşekkür ederim kizlar 🌸
Mommannebrc kasap sucuğu
Mommannebrc kasaptan alıyoruz biz canım