Merve_Sa Haftadayım kanamam oldu bebeğimde bi sıkıntı yoktu doktor çatı Muayenesi yapmaya çalıştı ben kasıldım baktıramadım. Şimdi yatış verildi iğne yapıldı serum takıldı tekrar başkana ultrasonla bakacaklar başına gelen varmı
_hira_ Merve_Sa merhaba çok geçmiş olsun 🙏🏻 Doktor 20. Haftada çatı muayenesi mi yaptı size ??? O yüzden mi kanamanız oldu ?
Kediannesi123 Merve_Sa canım ultrasonla baktığın da ciddi bir açılma görülmediyse bu haftalarda çatı muayenesi yapmaz diye biliyorum riskli yani bence yaptırma da tabi doktorun daha iyi bilir ama🙄
Zeyzey77 Merve_Sa doktor neden 20 haftada vajinal muayene yapıyor. İdrara sıkışık olunca karından rahim ağzına bakiyolar. Bende de 15 haftada kanama ve parça geldi doktor alttan bakmadı . Şimdi 24+3 olduk
Ckaragoz Merve_Sa geçmiş olsun. Neden olmuş kanamaniz. Çok mu yordunuz kendinizi yoksa bi anda olan bir şey mi.
Merve_Sa _hira_ _hira_ hayır kanamam oldu direk doktora gittim ultrasonla bakıldı bebekte bişey çıkmadı açılmam varmı diye çatı muayene yapmak istedi
Kediannesi123 Merve_Sa iyi ki de yaptıramamışsın canım ultrasonla bakmasında sıkıntı yok alttan ama çatı ciddi bir durum yani
Zeyzey77 Merve_Sa Aynen canım karından görünüyor. Hatta bana doktor rahim ağzında aralık var dedi kaç haftadır yattım yürüyüş bile yasak o yüzden
Matmazel_ Canım bakabilir bunda bişey yok bende baktırdım 1 kere 28 haftada niye kasıyorsun kendini kastıkça üzdükçe daha kötü olur
T-aksoy Çatı muayenesi riskli değil hiç bir dönemde ben başından beri her gittiğimde doktor eliyle bakıyor burda. Riskli olmasa bile bakıyorlar yurtdışında yaşıyorum.
Peraaaa Geçmiş olsun, kasmayın kendinizi ama zaten idrar sıkışıj dediklerine göre, Karından bakacaklardır :)
Peraaaa Merve_Sa kanama alanınız yoksa, bebeğin eşi aşağda değilse Rahinden kaynaklı geçici kanamadır