Kubra_rgd Kendi doktorum pipisine kadar gösterdi gördüm ama ayrintili ultrasonda kiz dediler hangisi dogru hangisi yanlis anlayamadim pipisi icine mi kaçtı geri? Bilgisi olan yazabilir mi acaba?
YazCilegi Kubra_rgd Ayy Allah iyiliğinizi vermesin 😂😂 pipisi geri nasıl kaçsın kız. Ayrıntılı ultrason her zaman en doğru sonucu verir ama bilemiyorum
Tahinpekmezim Kubra_rgd 😀 gulumseme yarattin bizde eheheh kordon olarak da goruluyor bazen o pipicik 😀
Beyza12344 Kubra_rgd ayrıntılı ultrason daha güvenilirdir belki gobek bağını pipi sanmış olabilir biraz buyusun bir daha baktırın ya da Baska bir doktora gidin 😁😁 pipi varsa içine kacmaz
Papatyali drya 😬😬😬 ufak bi anlam kayması olmuş senin yorumu okuyunca anladım tövbeestagfurullah Allah iyiliğini versin 😂👏
merkau Bana da dr erkek dedi eşim kiz istiyordu bütün aile depresyon esiginde ama 13 haftalık daha pipi den falan bahsetmedi
Nzlefe Kubra_rgd erkek te yanılma payı olabiliyormuş ama kızda daha az bazen kordonu pipi sanabiliyorlarmış canım ben genetik test yaptırmak zorunda kalmıştım o yüzden ikilemde kalmadım
Deletedmom35 Kubra_rgd pipi bu nasıl içeri kaçsın pipidir o pipi 🤪 şaka bir yana başka bir doktora daha git cnm
Roses Kubra_rgd cnm bende 12 haftalikken pipi sandığımız şeyi gördüm ama daha o haftalarda gelişmedi gi için organlar kızın dış genital organı da oyle olabiliyormuş
Kubra_rgd 16 haftalikken ogrendim erkek olduğunu ama 20 haftada kiz dedi ayrıntılı o yuzden merakta kaldim
NezihMeltemAcar Benide doktor 12de kıza benzetti 14te kıza benzetti 16 da ise bi çıkıntı gördüm erkek gibi %60 diyim dedi 17 haftalıkken yine gittik yine drdi ki çıkıntı var gibi ama kordonda olabilir dedi. %60 demişti ve sinir olmıstım 4 aylık oldum hala net olmadi siye devlet hastanesine randevu aldım Prof.bi doktora denk geldim bu bebek kız dedi. Nasıl yanı dedim çıkıntı var demistı benım doktorum 😂Kordonla karıstirabilir bu normal dedi . Net kız yanı dedi 18haftamda ogrendım . Zaten icime hep kız doğuruyordu doktor her nr kadar çıkıntı var dese de erkek net olarak demediği icin kızdır kesin demiştim ve yanılmadım. Cok şükür rabbime. Ama brnım doktorum kız demeden hala inanamiyorum 😂