Seztu üzülme cnm ben hala bekliyorum 😊 bugünle 35 gün oldu hala âdet olmdm düzensiz bide her ay umutlaniyorum oldu diye ama hayırlısıni versin Rabb’im pazartesiye kdr beklycm belkide geç döllnmdir adetin düzenli mi bı bak baklm yarın gelmzse 5 gün sonra tekrarla