Elbet-birgun-kavusacagiz selinay14 belirtiler icin cok erken heleki bi hafta varmis adetinize . Test yapmadan hamileyim diye umitlenmeyin bence hakkinizda hayirlisi olsun
flowers selinay14 canim bende bu belirtileri yasamistim ama bicok kez adet oldum test yapmadan kendini cok heveslendirme bence psikolojik belirti diye birsey var. Erken gebelik testi al istersen insallah hamilesindir