Sumoss
Pudingle ilgili değil ama artık yemeyin vücuda şekerli gıda girdiğinde yeteri kadar insülin hormonu salgılanmadığı için kan şekeri olması gerekenden fazla çıkıyor. Bu da gebelik şekeri var demek.
Ben 75 gr glikoz içeceği içmiştim en yüksek 108 çıkmıştı. Vücudun bunu dengeleyip dengelemediğini görmek için bu test yapılıyor zaten. Diyet uygulamak şart.