Merhaba kızlar aklımda Bi soru var 9 ay boyunca Bi doktora gidip doğum zamanı başka hastaneye giden oldum hiç? Ben mesala şimdi muayene için doktora gidiyorum her ay aynı zamanda taşınmayı düşünüyoruz çok uzak Bi yere mesala diyelim 8. Ayim da taşındık doktorumu degistirebilirmiyim yada illa eski doktoruma gitmek zorundamiyim