Evet kızlar sonunda bende doğurdum 🤣 gün saymaktan piskolojim bozulmuştu resmen 🤦♀️😁
Neyse öncelikle hepinize hayırlı doğumlar dilerim rabbim bu duyguyu bütün kadınlara yaşatsın inşallah bebek bekleyen herkese yaşatsın çünkü tarifi olmayan bir duygu ANNELİK hakkınızı helal edin burda sizinle baya vakit geçirdik daha doğrusu 7 24 sizinleydim formdan çıkmak bilmiyodum 😁❤ bilmediğim bir çok şeyi hep burda öğrendim hepinize çok çok teşekkür ederim yazım biraz uzun olduysa şimdiden hakkınızı helal edin 🙏♥️
Gelelim doğum hikayeme baya uzun bir serüven iyi günümde oldu kötü günümde ama yıkılmadım çocuğum için hep ayakta kaldım çünkü ben bir anneyim🙏❤
Kızlar 38+1de doktor kontrolüm vardı teyzeme hastaneye gittik doktor muayene etti ve dediki sen bugün doğurursun tabi ben şok nasıl olur faln vs derken 4 santim açıklığım varmış artı bide suyum bitmiş bu yüzden suni sancıyla seni bugün doğurtucaz dedi doktor ben bi an korktum bilmiyorum niye korktuysam elim ayağım titremeye başladı işte yatışım yapıldı allah razı olsun ebeler çok iyi davrandı hep yanımdaydılar hiç bağırmadım sesim çıkmadı sancıları nefes le hep karşıladım sürekli nefes alıp verdim daha iyi oldu benim için sonra açıklık 8 cm olduğunda doğuma aldılar ve benim tatlı minnoş bebeğim 00.30 da dünyaya geldi inanın çok güzel bir duygu tarifi yok rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın tek sorun şurada yaşadım stajer yanlış dikiş attı doktor tekrardan dikti beni tek canımı acıtan kısım bu oldu şuan 5 günlük olduk bebişim yanimda uyuyo bu arada doğumu devlette yaptım sormak istediğiniz bişe varsa sorabilirsiniz hepinize kolay doğumlar dilerim 🙏🙏❤❤🧿🧿🧿