betuss10 haftamdayım bu sabah kanama ile uyandım ilçedeyim doktor yok kardan dolayı merkeze yollar kapalı arkadaşlar böyle bi durum yaşayan oldu mu deliricem panikten. Başta orta şuan hafif sildikçe gelen pembemsi kanamam var
aylininannesi61 betuss10 aynısını bende yaşadım doktor ilaç verdi 2 gün sürdü leke şeklinde dokturunu ara
Zeyzey77 betuss10 doktorunu aramak gibi bir şansın yoksa kanama devam ederse ambulansı ara mutlaka hastaneye git
Zeyzey77 betuss10 ağrı sızı olsa düşük yaptığına işaret olur zaten. Her kanama düşük riskidir . Ağrı sancı bekleme ona göre doktor ilaç verir . Zaten kanama olunca da ağır iş yapma ayakta durma