Tugba0410 Arkadaslar bu dogum iznine 33. Haftada ayrilsak ama iznim bittiginde calismayi dusunmuyorum bu nedenle is gormezlik odenegini alabiliyor muyum herhangi bir sıkıntı cikar mi veya bu odenegi almak icin rapor bitiminden sonra calismaya devam tmek zorundamiyiz yardimci olursaniz sevinirim 😰😅
Fatmaozgur33 Devam etmek zorunda değilsn cnm bende calşmcm gidip 2 ay önce 2 ay doğumdan snra rapor alıyosun bittiği zaman da paranı alıyosun ondan snra çalışıp çalışmamak tabi ki sana kalmış