Dilara1996 devlette zaten detayli diye birşey yok ben devlette yaptırdım güya, 5 dk sürdü böyle detaylı olmazki dedim takmadilar ozeldeki doktorumda olmamis o dedi 🤣🤣 haftam geçtiği ve randevu bulamadigim için devlete gitmiştim ama sonrasında iyi bir doktor bulup ona normal muayene oldum o zaten söyledi bir sıkıntı va olmadığını