Nildrmz Kızlar merhaba bu ilacı 3 gündür içiyorum saatler geçse de çok afedersiniz ağzımda kötü bi tad beliriyo kusarken de aynı şekilde doktorum olabilcek etkileri söylemişti ama koku olayı beni bitirdi sizlerin de böyle oldu mu ?
Mervemir Nildrmz bende kullanıyorum sabah akşam yeni başladım ben de bi etkisi Yok siz kac haftalık hamilesiniz geçmiş olsun
Suu Nildrmz bende yaptı çok çok affedersiniz wc gırdıgımde bıle çok degısık Dıger kan ılaclarından ben degıstırdım dıgerlerındede fark edıyor ama onun kı kadar degıl benı hem çok kötü kabız yapmıştı
Zeykem Nildrmz ayy o ılacı ozellıkle yazdırdım ben bana bonınon gıbı gelıto valla demır ılacı yazcam deyınce onu ıstedım memnunum ben aç karnına ıcıyorum 2,5 haftadır falan
Estur Tezgelsenay Civcivinannesi Zeykem Naz_izmir Mirvee Kızlar bende dün başladım bu ilaca kanım düşük çıkmış ondan verdi doktorum ama doktorum sabah aç karnına içebilirsin dedi eczaneden aldı eşim üzerine yemekten 2 saat sonra tok yazmışlar benim de kafam karıştı nasıl içicem ben şimdi bu ilacı siz nasıl içiyorsunuz
Nildrmz Suu büyük ihtimalle ben de değiştirmek istiycem ne yszdı peki size yeni ilaçtan memnun musunuz
Tezgelsenay Bende hamileligimin basindan beri iciyorum hic.oyle bir problem olmadi canim 30. Haftadayim doguma kadsr devam dedi doktorum
iremapo Tezgelsenay kansızlığınızda düzelme oldu mı peki? Bende kullanıyorum hamileliğimin başından beri ama hâlâ kansızlık var
Nildrmz Tezgelsenay evet canım ben de lohusalık dönemine kadar alcakmışım ama burnuma gelen koku devam ettikçe nasıl içerim bilmiyorum
Tezgelsenay iremapo aslinda hic kansizligim olmadi canm tahlillerimde normal cikti hep ama tedbir amacli birakmiyorum .
Durdudiler Bnde gece yatarken içiyorum. Sabah alınca çok kötü olmstm doktor gece yatmadan iç dedi. Öyle deneyeblrsniz