hande0606 Arkadaşlar merhaba devlette mi yapıyosunuz doğumu özelde mi ve ücretler neler hangi hastaneye gidiyorsunuz
Btlerva hande0606 Devlete canım gayet memnumun Cebeci tıp fakültesine gidiyorum ilk gebeliğimde de oraya gitmiştim ikincide de oraya başladım
Aleyna_kpln hande0606 etlik zubeydeye gidiyorum ikinci bebisim bu ilkinide orda dogum yaptim , Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin